dimecres, 25 de febrer del 2009

Ja soc aquí!

Després d'una lenta i costosa incorporació al món de les noves tecnologies -correu electrònic, facebook, etc.- es pot dir que he fet una passa definitiva creant, jo solet, (sí, sí... Tot sol!) el meu propi Bloc! Oeoeoe!
Felicitats, Roger... Et vas superant!
La veritat és que sempre m'havia fet certa gràcia això del bloc, però trobo un punt vanitosa la idea aquesta de "veniu i llegiu tot el que jo sé i penso, que és molt interessant!" Però, les ganes de dir al món coses que penso, veig i sento i, sobretot, l'aborriment que s'arriba a passar a la feina m'han fet decidir-me i fer-hi cap... Ara falta que me'n surti! Sinó, espero que sempre pugui comptar amb l'ajuda tècnica de l'Al o del Xavi per mantenir aquesta cosa en marxa. ;)
La veritat és que tampoc no tinc excessives espectatives amb aquest nou mitjà: no crec que el visiti gaire gent i sé que sovint me n'oblidaré d'actualitzar-lo! Però això tampoc em preocupa, ja que tampoc pretenc convertir-lo en una arenga política i social, ni sobre com hauria de ser el món: Tan sols exposar obsrevacions, parlar de viatges, explicar excursions i fer el friki amb el món casteller... I que algú opini al respecte!
Apa doncs, ho penjo i miro si realment ho he fet bé... O si he fet una gran cagada!

1 comentari:

  1. Benvingut al món dels blocs!!
    et seguiré d'aprop ;)

    ara t'animo a que cada 'quan puguis' vagis escribint, o penjant tot allò que et vingui de gust!!!

    una abraçada Mora!!

    ResponElimina